Monday, June 28, 2010

RX WATER

Hubungi NORT ONLINE SHOPPE 012-4974532

Apa itu RxWater ?

Sedarkah anda bahawa air masak yang anda minum mengandungi radikal bebas yang membahayakan kesihatan di samping kuman, bakteria dan bahan kimia yang sukar dibuang dengan hanya mendidih air?

Tahukah anda bahawa buah-buahan, sayur-sayuran, makanan mentah harian anda disaluti bahan kimia merbahaya yang kekal walaupun dicuci dan dibilas?

Sanggupkah anda mengorbankan kesihatan diri anda dan mereka yang tersayang?

Kini, dengan The All New Rx-Water®, anda tidak lagi perlu khuatir dan risau.

The All New Rx-Water® menggabungkan 2 teknologi terkini sistem air dalam rumah yang memberikan kelebihan 2 fungsi dalam 1 mesin mudah pasang.

The All New Rx-Water® bukan sahaja menapis air minuman dan menghasilkan air berkhasiat, tetapi ia juga mampu mengeluarkan air padat ozon untuk membasmi kuman, bakteria, bahan kimia dan bau dalam penyediaan makanan dan kegunaan harian.

Terokailah kehebatan The All New Rx-Water® dengan formulanya yang UNIK, menghasilkan air yang SUCI serta BERKESAN dalam membantu kesihatan dan kesejahteraan umum anda.
Riwayat RxWater
Pada tahun 2001, Dato' Dr. Noordin Darus, seorang pakar kesejahteraan terkemuka tanah air, disahkan menghidap penyakit kanser darah. Dalam usaha beliau mencari penyelesaian meringankan beban kesakitan menjalani rawatan kanser, beliau mendapati bahawa air minuman memainkan peranan yang amat penting dalam membantu menjamin kesejahteraan tubuh badan. Dengan kesedaran ini, beliau mencipta formula unik yang melahirkan penapis air berkonsepkan aura pertama di dunia - Rx-Water®.

Pada permulaannya, Rx-Water® dicipta untuk membantu beliau sendiri menghadapi rawatan kanser, tetapi lama kelamaan, dengan testimoni yang kian meyakinkan, orang ramai mula memperkatakan tentang ciptaan doktor perubatan kelahiran Pulau Pinang ini.

Pada tahun 2003, Rx-Water® mula dipasarkan secara besar-besaran melalui WorldWellness Network Sdn. Bhd., dan sehingga ke hari ini, lebih 200,000 pengguna telah merasai nikmat dan kelebihan minuman air Rx-Water®. Kini, setelah 7 tahun berlalu, Dato' Dr. Noordin kembali memperkenalkan evolusi di dalam Rx-Water® untuk memenuhi permintaan pasaran dan kehendak semasa dengan The All New Rx-Water® - sistem air 2 dalam 1 yang Unik, Suci dan Berkesan.

Fungsi Kartrij

Kartrij 1 : Penapis Utama
Penapis seramik bertaraf antarabangsa menghapuskan kotoran kasar dan halus serta bakteria air.

Kartrij 2 : Penapis Sekunder
Activated Carbon
menyerap bau-bauan,
warna dan bahan toksik seperti klorin. Biominex Beads pula meng-ion dan mengalkali air.

Kartrij 3 : Detoksifikasi dan Mengalkali
Menghapuskan logam berat
dan bahan radioaktif sementara membuang kulat, patogen & menghalang pertumbuhan bakteria.

Kartrij 4 : Kumpulan Molekul Mudah Serap
Seramik Tenaga Aura memberikan tenaga getaran kuat pada air yang memecahkan lebih kecil kumpulan molekul air untuk serapan mudah oleh sel badan. Bebatu Mineral menambah kandungan mineral dalam air.

Teknologi Satu Sentuhan

"Saya mula menggunakan air Rx-Ozone untuk membersih ikan

di mana bau hanyir hilang begitu sahaja sementara ikan tersebut

tahan lebih lama dan lebih segar. Sejak dari itu, saya menggunakan

pemproses air Rx-Ozone untuk sayur-sayuran, buah- buahan,

makanan mentah malah untuk menghilangkan "bau pasar" dari kereta. "

Pn. Mahnun Ali, 61 tahun

"Para doktor mengesahkan bahawa saya menghidap penyakit

radang “Steven Johnson”. Bukan setakat luaran sahaja, malah hati

dan otak saya turut di jangkiti. Doktor menganggarkan bahawa saya

akan ditahan di wad untuk jangka masa yang lama, namun hanya

selepas 3 hari, saya dibenarkan pulang. Rahsianya? Saya membawa

Rx-Water® dari rumah untuk mandi, minum, lap badan dan bagi

kegunaan di hospital. "

Pn. Kasumabahri Masjuriah, 56 tahun

"6 tahun menderita penyakit kulit (ekzema) dan bermacam-macam

rawatan dijalankan namun tiada tanda akan sembuh. Paling

menyedihkan ketika beliau hendak membuka pakaian di mana

kulit-kulit pada tubuhnya akan tersiat sekali kerana nanah dan

darah kering melekat pada bajunya. Tetapi, setelah bertemu dan

mengamalkan Rx-Water®, penyakit adik Nor Hafiza semakin

sembuh dimana lukanya semakin kering dan pulih. Sekarang,

beliau sudah boleh bersama rakan-rakan ke sekolah."

Nor Hafiza Alias, 12 tahun

"Pada 2009, saya mengalami kemalangan di mana tar panas

dari lori tersimbah ke kaki saya. Ini mengakibatkan pendidihan

dan kelecuran di bahagian kulit sehingga ke isi. Doktor hampir-

hampir memotong kaki saya dan ketika itu, peluang saya untuk

mendapat menggunakan sepenuhnya fungsi kaki saya amatlah

tipis. Tetapi selepas menggunakan Rx-Water® selama beberapa

minggu, doktor sendiri terkejut melihat kepantasan proses

penyembuhan kaki saya. Hari ini, saya sudah boleh berjalan dan

berkerja seperti biasa. Terima kasih Rx-Water®!"

Mohd Nawai Razali, 37 tahun

"Saya disahkan menghidap leukemia pada 2008 dan mula

menjalani rawatan kemoterapi. Seperti yang sedia maklum,

rawatan kemoterapi membunuh bukan sahaja sel kanser

tetapi juga sel-sel lain. Saya diperkenalkan dengan Rx-Water®

sewaktu menjalani rawatan, dan saya dapati penggunaannya

banyak membantu mengurangkan kesan sampingan proses

rawatan. Kini, saya disahkan pulih dan mula berkerja seperti biasa."

Badrul Hisyam Mohd Akhiar, 24 tahun

TESTIMONI LAIN

All New RxWater (Bahagian 1)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2010 NORT ON9 SHOPPE | Design : Noyod.Com